Duurzame, modieuze tassen & accessoires

Klantenservice (Veelgestelde vragen)


Retouren


Dit kan als u niet helemaal tevreden bent over het geleverde product. Artikelen die verkeerd of defect zijn geleverd ruilen wij kosteloos om. Verder moeten het (de) retourartikel(en) in goede (robuuste) verpakking worden teruggezonden en onbeschadigd zijn.

Artikelen die speciaal voor u gemaakt dan wel besteld zijn kunt u in principe niet retourneren. Mocht u het hier om wat voor reden dan ook niet mee eens zijn, willen wij u vragen binnen 14 dagen na aankoop (factuurdatum) contact met ons op te nemen via e-mail (maureen@leukbinnenkomen.nl) of telefonisch (06-11134065). Wij zullen dan samen met u zoeken naar een passende oplossing.

In het geval dat u niet helemaal tevreden bent met uw bestelling, willen wij u vragen binnen 14 dagen na aankoop (factuurdatum) contact met ons op te nemen via e-mail (maureen@leukbinnenkomen.nl) of telefonisch (06-11134065), zodat wij weten dat de retourzending naar ons onderweg is. De bestelling dient binnen 14 dagen na aankoop (factuurdatum)  retour gezonden te worden naar:

Leuk Binnen Komen!

Meelstraat 11

1742 JK  Schagen

De kosten voor de retourzending – evenals het risico tijdens de retourzending – zijn voor uw eigen rekening.

Wanneer u het bestelde artikel wilt ruilen voor een ander artikel, dan kunt u contact opnemen via: maureen@leukbinnenkomen.nl of even bellen met 06-11134065. Dan bespreken we de opties en maken we dit voor u in orde. De verzendkosten komen voor uw eigen rekening.

Betalen & Verzenden (Payment & Shipping)


Op basis van onze ervaringen kiezen wij de meest practische en kost-efficiente verzendwijze. Wanneer u haast heeft (ivm een speciaal cadeau voor een verjaardag, of gelegenheid) kunnen wij in overleg gebruik maken van een spoed-koerier (DHL, TNT). De kosten varieren per grootte van het product en de speciale transport wens. Deze kan zelfs aangetekend worden verzonden. Voor meer informatie, neem gerust even contact op. Dan kijken we samen even wat de meeste geschikte optie is.

De webshop-betaaldienst maakt gebruik van de betrouwbare betaaldiensten van Mollie. Hiermee kunnen we binnen onze webshop de volgende betaalmethoden aanbieden aan onze bezoekers: IDEAL (Nederland), Creditcard (Binnen- en buiten Europa), Bancontact/Mister Cash (Belgie), Sofort Banking (Europa), Overboekingen (Europa), SEPA-Incasso (Europa), Belfius Direct Net (Belgie), Paypal (Wereldwijd), Bitcoin (Wereldwijd), en PaysafeCard (Wereldwijd). Staat uw gewenste betaalwijze er niet tussen? Neem dan even contact met ons op om de mogelijkheden te bespreken.

Voor internationale verzending gelden andere voorwaarden ivm verpakkingseisen en douane regelgeving. Voor meer informatie m.b.t maatwerk wensen en beschikbaarheid, neem vrijblijvend contact op.

 

Regarding international shipping, there are other terms regarding humidity, packaging restrictions, insurance and custom declarations. For more information regarding custom made bags, availibility and fast shipping, please contact us.

Zodra u meldt dat u de bestelling retour wilt zenden, zullen wij u vragen naar uw IBAN nummer. Mocht u een buitenlands bankrekening-nummer hebben dan vragen wij u naast uw IBAN ook naar het BIC nummer van uw bank. Zodra wij de retourzending in goede orde hebben ontvangen zult u het aankoopbedrag, inclusief de verzendkosten terug ontvangen.

Heeft u nog andere vragen?